perjantai 27. tammikuuta 2017

Kevät näkyy sisustuksessa








Kävin Ikeassa toissapäivänä kun tytöt haluai smålandiin leikkiin ja kanta-asiakastarjouksessa oli viherkasveja jota oli aivan ihania, joten pakkohan se oli ostaa. Olen niin tyytyväinen ostokseeni! Kyllä viherkasvit on niin mun juttu, jotenkin vain suurinosa on kuollu, unohan kastella ja ihailla niitä. Punaiset läpinäkyvät verhot jätin tarkoituksella joulusta, nyt alkaa kuitenkin pikkuhiljaa kyllästyttää punainen väri, mitähän keksisi tilalle, hmm..

Eilen päätin että me lisätään kasviksia ja väriä ruokavalioon, mulla on personaltrainerina vihkonen jonka tilasin Foreveriltä, olen aiemminkin tehnyt C9 paketin ja tiedän että mulle ohjelma toimii, kun pidetään kirjaa mitä on syöty ja mittaillaan tiettyinä päivinä, pysyy kartalla mitä tapahtuu. Mukana on joka päivälle ruokaohjelma, smoothie ohjeita ja reseptejä, niin helppo noudattaa. Ajattelin tämän yhdeksän päivän jälkeen jatkaa syömään terveellisemmin ja aloittaa säännöllisen liikunnan, kun on kropasta saatu turhat lisäaineet ja nesteet pois. minulta voipii kysellä lisää paketista jos kiinnostuit. Tavoitteeni olisi päästä lisätystä sokerista pois tai ainakin vähentää, karkkia tulee mussutettua ihan liikaa. Karkit alimmassa kuvassa on miehelle ja tytölle ;) Tein myös loppuviikolle ruokalistaa, tulee heitettyä tavaraa ihan liikaa roskiin ja ostettua kaupasta liikaa tavaraa, ehkä näin ruokalistan etukäteen suunnittelemalla, tulisi toimittua fiksummin ja mieski tekisi joskus ruokaa, kun niin lukee listassakin  :D

Ihanaa viikonloppua kaikkille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi ❤️
Tack för din Meddelande ❤️